středa 31. července 2013

2013 - XXXI. týden

Po     volno
Út     12,7 km; 1:08; trail, nastoupáno 254 m
         jen zlehka kolem Nemilky
St     18,7 km; 1:31; asfalt, rovinka
         dnes jsem pro zpestření zařadil 10x400 (400 MK) v tempu cca 3:30 min/km, občas je potřeba vyladit i rychlost :-), červenec byl co se kilometrů týče rekordní a dlouho to asi zase nezopakuju - 534 km, tak doufám, že pořádně zúročím v závodech :-)
Čt     17,3 km; 1:30; trail, nastoupáno 404 m
      volno
So      17 km; 1:32; trail, nastoupáno 413 m
          dnes to bylo převážně na přímém slunci, jenom asi 3km v lese, tak jsem se napřed ugriloval já a potom jsem hodil na gril makrely :-)
Ne     volno
          dnes už jsem to vypustil, tak tento týden jen nějakých 65 km

3 komentáře:

  1. ..Tak urcite.. kilometry a behas jako srnka! To budou osobaky padat jak listi v listopadu..:)
    Drzim palce! At se dari! 12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám že proběhne neoficiální stromovka ať se mám kde blýsknout nějakým pěkným osobáčkem. Ale asi si budu musete sehnat vodiče :-)

      Vymazat
    2. Urcite neco vymyslime.. koncem srpna zacatkem zari zacneme ladit detaily... Ty pobezis jako strela, jinak bych ti aspon na kousek zacatky delal spolecnost, ale pri tehle rychlostech???
      Tak jako tak, verim ze to bude skvely happenning! 12:)

      Vymazat