neděle 7. července 2013

2013 - XXVII. týden

Po     23 km; 2:00; trail, nastoupáno 1000 m      
Út      14,5 km; 1:17; trail, nastoupáno 600 m
St      volno
Čt      12 km; 0:58; asfalt, nastoupáno 550 m
     23 km; 2:03; trail, nastoupáno 1000 m
So      volno
          Dovolená v Beskydech na chatě v údolí u přehrady Šance pod Lysou horou. jen co jsme přijeli a vybalili se, tak jsem prostě musel vyběhnout na Lysou. vzal jsem to po žluté nahoru a pak po červené přes Visalaje zpět k chatě. V úterý jsem si dal jen lehčí trail. Ve středu jsem ráno jel na koloběžce 15 km pro čerstvé pečivo a potom jsem podruhé zdolal Lysou horu, ale tentokrát turisticky s dcerou na zádech po žluté značce nahoru.  Byla to větší makačka než to vyběhnout. Ve čtvrtek zase jen lehčí výklus od chaty přes Vyšní mohelnice na Visalaje a zpět a v pátek po lehčí turistice s rodinkou, jsem navečer potřetí zdolal Lysou, pro změnu v opačném směru než v pondělí. Takový kopec bych potřeboval za barákem :-)
Ne     34 km; 3:02; trail, nastoupáno 972 m
          poslední dlouhý výběh před TMMTR, teď si naordinuju spíš odpočinek a regeneraci. párkrát si vyklusnu abych nevyšel ze cviku a v sobotu se ukáže jak na tom jsem :-)

Celkem 107 km.

4 komentáře:

  1. Moooc pekny, fakt kvalitni trenink!
    Drzim palce na sobotu!!! A tesim se na report.. 12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kopce sem nemusel nastavovat :-) V sobotu snad dorazím úspěšně do cíle. První stovku zvládnu a zbytek už snad nějak doklepu. Ještě musím vyladit dropbagy, to jsem zatím nikdy neřešil, tak snad to naplánuju dobře.

      Vymazat
  2. :o)))) a to na Lysou běháme celou zimu LysaCUP (www.lysacup.cz).... .o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych běhal, kdybych to měl za domem, i když možná víc samostaně než na závodech.

      Vymazat