úterý 23. července 2013

2013 - XXX. týden

Po     volno
Út     14,7 km; 1:22; trail, nastoupáno 400 m
         tak jsem zase o rok starší. Podle občanky, jinak samozřejmě mládnu :-) Dostal jsem od ženušky mňam dort (čokoládový s červenou řepou) a knížku Eat and Run Scotta Jureka. 

A taky jsem o rok vyběhanější. Ve čtvrtek to bylo 3 roky co jsem poprvé vyběhl do polí za Olomoucí, kde jsme tenkrát bydleli, od té doby už jsem nalítal skoro přes 9000 km a dotáhl to z nuly na 100 mílové štreky :-) 
St     24 km; 2:01; trail, nastoupáno 636 m
         přestože venku jsou největší letošní vedra, tak v lese je celkem příjemně
Čt     20,5 km; 1:45; asfalt, rovinka
     26 km; 2:19; trail, nastoupáno 715 m
So     11,8 km; 0:58; trail, nastoupáno 363 m
         krátce, ale o to intenzivněji, dnes bych teda závodit nechtěl, chudáci na 24/48 hodinovce na Kladně, a Týnišťské šlápoty musí být letos taky pro fajnšmekry. Takový kvalitní trénink na Badwater :-)
Ne     25,5 km; 2:00; trail, nastoupáno 611 m
          původně jsem chtěl běžet odpoledne z Mohelnice, kde jsme se byli koupat, ale moje milá mě přemluvila ať si to nechám až na večer, až nebude takový hic. A měla pravdu, byl z toho kvalitní tempový trénink. Jesenický maraton se blíží, není čas zahálet :-)

Tento týden i přes extrémní teploty slušných 123 km a v červenci už přes 500. Ty horka mi svědčí víc než zima, měl bych se odstěhovat někam na jih :-).
       

9 komentářů:

  1. Gratuluju...k tomu dortu i kilometrům :-) hlavně přeju hodně zdraví.
    mapo

    OdpovědětVymazat
  2. taky gratuluju, dostal jsem dnes tutéž knihu :-) ... tedy český překlad; recept na ten dort je z téhle knížky? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky gratuluji za 3 roky úžasný progres!

    OdpovědětVymazat
  4. taky se přidávám s gratulací! Člověk si odjede na cca 2 týdny na dovču a ty proháníš Dana a eště si slavíš! :-)

    Takže přeju jen a jen to dobré, ať se daří Tobě i celé rodince.

    Tomaz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Tome, Dan zrovna nebyl moc ve své kůži a taky to tempo udrží až do konce, kdežto já jsem začal ztrácet. Ještě toho musím hodně naběhat :-)

      Vymazat
  5. Taky se přidávám a gratuluju hodně naběhaných kilometrů

    OdpovědětVymazat