pondělí 5. srpna 2013

2013 - XXXII. týden

Po     19,3 km; 1:33; trail nastoupáno 559 m
         včera mě přepadla lenost, asi z toho horka, ale dnes už mě svrběly nohy :-) v sobotu jdu na běh na Kraličák, tak jsem jeden z kopců cvičně vyběhl ostřejším tempem
Út      volno
          nějak sem se k tomu v tom vedru nedokopal :-)
St      19,5 km; 1:37; asfalt, rovinka
          že jsem se na to včera vyprdnul, tak dnes za trest po asfaltu na slunku ve 3 odpoledne, do Hoštejna a tam ještě výběh k hradu.
Čt     13,6 km; 1:08; trail, nastoupáno 307 m
     8,5 km; 0:44; asfalt, rovinka
         dnes jen lehké vyklusání
So     13 km; 1:08:38; trail, nastoupáno 963 m + 3,5 km výklus dolů       
          běh na Kraličák celkové 28. místo, chtěl sem za 1:10, tak úkol splňen :-), až na poslední stoupák od pramene Moravy do cíle, jsem nemusel přejít do chůze, slušný trénink na jesenický maraton. Teď se asi přesunu víc na silnici a budu šetřit síly a trochu pilovat rychlost.
Ne     volno
          turistika

Celkem 77 km.

2 komentáře: