úterý 9. července 2013

2013 - XXVIII. týden

Po     11 km; 0:56; asfalt, rovinka
          vyklusání po cyklostezce do Hněvkova a zpět
Út     15,2 km; 1:15; většinou asfalt, rovinka
          dnes jsem měl pracovní běh, do Vyšehoří a zpět předat vyhotovené geometráky, pani na obecním úřadě bude mít co vyprávět, když jsem jí řekl, že jsem to vzal v rámci tréninku a přiběhl s tím :-)
St      volno
Čt     15,3 km; 1:14; trail, nastoupáno 364 m
    volno
So     161 km; 17:56;
          TMMTR - 3. misto - bylo to dlouhé, bolelo to, ale stálo to za to :-)
Ne     volno

Celkem 202 km, to je aspoň číslo :-)

4 komentáře:

  1. Pancho, ses zvire!!!:)
    Velka gratulace, obrovska.. ses fakt dobrej.. Ovsem okomentovat 100M takhle lakonicky bez jakehokoliv reportu? to jsi me dostal..
    MSF! Jeste jednou smekam.. uzasny vykon!!! 12:)

    OdpovědětVymazat
  2. Dík, v týdnu snad nějaký report sepíšu, teď jsem se jen musel pochlubit :-)

    OdpovědětVymazat
  3. gratuluju, to je čas, za který by se nestyděla řada lidí (včetně mne) na 100km :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat