pondělí 28. ledna 2013

2013 - V.týden

Po     20 km; 1:38; silnice, nastoupáno 306 m
          silniční okruh Zábřeh - Jestřebí - Pobučí - Krchleby - Bozeňov - Zábřeh
Út      plavání
          dnes jsem se opět nořil do ledových vod
St      volno
         počasí, rodina... výmluvy :-)
Čt     20 km; 1:35; silnice, nastoupáno 289 m
         krásné jarní počasí, až na ten vítr, občas jsem měl pocit že stojím na místě
     20 km; 1:33; silnice, nastoupáno 289 m
          stejná trasa potřetí v tomto týdnu, dnes v opačném směru
So     20 km; 1:31; silnice, nastoupáno 274 m
          opět stejná trasa a zase o něco rychleji, a garmin mi ukazuje stále míň nastoupaných metrů :-)
Ne     15,4 km; 1:16; trail, nastoupáno 347 m
          po týdnu jsem se vydal do lesa, břečka po oblevě zase zmrzla, místy to bylo o hubu, hlavně v sebězích, hodily by se nějaké nesmeky, ale jaro je za dveřmi, tak si nějak poradíme i bez nich.

Celkem 95 km, čas 7:34.
V lednu to bylo 361 km a celkový čas 30:50.

4 komentáře:

  1. :) taky jsem mel dneska pocit, ze na tech planich "plavu v silnem protiproudu" :), tedy, ze stojim skoro na miste..
    Libi se mi tvoje otevrene a lakonicke.. "volno.. pocasi, rodina, .. vymluvy..:)
    At se dari! 12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a ještě jsem zapomněl připsat práce :-) Chvilka by se určitě našla, ale nějak se mi nechtělo ven. Stejně když píšu volno, tak to je jenom běhací volno a doma si zacvičím svoji CORE 1/4hodinku a občas i zastrečuju.

      Vymazat
  2. Ty kraso.. 1:31 20km v kopci v treningu.. maminko, to budou casy na jare.. fakt impozantni.. a jeste ten protivitr. ses fakt dobrej!!! 12:)

    OdpovědětVymazat
  3. Po tom asfaltu se nedá běhat pomalu :-) a s protivětrem to bylo jen za 1:35 a v opačném (pomalejším) směru. v neděli už jsem radši vyrazil do lesa. Nějaký jarní půlmaraton určitě poběžím, tak uvidíme jak se zlepší osobák. Maraton si asi nechám až na ten podzim.

    OdpovědětVymazat