úterý 7. května 2013

2013 - XIX. týden

Po    11,1 km; 1:00; trail, jenom mírně do kopečka
         zkusil jsem vyběhnout, nejvíc cítím stehna a nějak mě pobolívá nárt na vnější straně na pravé noze, nasadím pár dnů klidový režim, maximálně lehký výklus. Aspoň bude čas sepsat report, zatím píšu do šuplíku, doslova, rukou na papír před spaním. Taky ještě dlužím jednu recenzi na boty.
Út     volno
St     volno
Čt     15 km; 1:17; trail, nastoupáno 415 m
         už jsem to nevydržel  a musel jsem si dát aspoň moje základní kolečko, nohy dobrý, už se těším do Loštic
    volno
So     24,5 km; 1:56; silnice, vesměs rovinka
         dnes to s počasím vypadalo bledě, odpoledne plánovaná oslava narozenin synovce, tak jsem poslal ženu autem s civilníma věcma, mobilem i s penězi napřed, abych se nemohl vymlouvat na počasí, a nezbylo mě než, tam běžet. Vzal jsem to do Svébohova zkratkou přes Hoštejn, Drozdovskou pilu a Jedlí :-)
Ne     volno

Celkem 51 km, jak jsem říkal, odpočinkový týden. Za dva týdny ultra v Lošticích, tak se musím pořádně rozběhat, ale zároveň šetřit síly.

Žádné komentáře:

Okomentovat