pondělí 27. května 2013

2013 - XXII. týden

Po     14,2 km; 1:15; asfalt/trail, trocha přes kopec
          při chůzi (i do/se schodů) jsou nohy ok, ale jak jsem vyběhl hned mi daly najevo, že jsem v Lošticích zaběhl kvalitně :-)
Út     11 km; 0:59; vesměs asfalt, rovinka
          au, au, mám nějaký natažený zadní stehenní sval na levé noze, asi budu muset dát pár dní pauzu a hodit se do kupy, tím pádem asi vynechám nedělní 1/2 maraton, no uvidíme
St - Ne     zranění
         dávám pár dní klidový režim

Závěr měsíce poznamenaný nataženým svalem. Stačí se trochu rozběhnout a sval se hned ozve, tak to radši nebudu moc pokoušet a nechám ještě pár dní v klidu. Nerad bych si zkazil léto nějakým vážnějším zraněním. 

Za květem celkem 357 km z toho 170 km závodních.

6 komentářů:

  1. To je hezky.. nohy davaji vedet, ze jsi o vikendu bezel kvalitne.. To jsem zvedav, co mi reknou ty moje po Silve:). MSF!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za ten asfalt na Silvě by mě asi řádně seřvaly :-)
      Ať se zadaří, budu držet palce.

      Vymazat
    2. Dik, budu to potrebovat.. Mas pravdu.. asfaltu vic, nez je zdravo..12:)

      Vymazat
  2. och jak ti rozumím, po šutru mám něco s lýtkem a blbec jsem běhal i tak a disbalancí si asi skřípnul nějaký nerv či co, teď tahá v různých částech celá pravá, před K100 to musím nějak vyřešit...

    tak ať t u tebe není tak zlé!
    Láďa S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, myslel jsem, že je to jenom z únavy, tak jsem to chtěl pomalu rozběhat, ale jen se to zhoršilo :-(
      K100 se mi asi jen tak nepoštěstí si zaběhnout, protože se to kryje s termínem narozenin dcery.
      Tak ať se daří a vyhýbají se nám bolístky :-)

      Vymazat
    2. Dej se do hromady, Loštice byly bolavý závod i pro mě. :) Naštěstí musím zaklepat, že už jsem v pohodě, ale pořád odpočívám.

      Vymazat