středa 26. září 2012

Týdenní kilometry - 39. týden

Po     13 km; 1:10; trail, nastoupáno 386 m
         lehčí trailík v přestávce mezi pracovníma schůzkama
Út      volno
St      volno - sauna
Čt      volno
         večer vyrážím směr Ústí nad Labem na UUU, takže mi držte palce
     100 km; 11:21; trail, nastoupáno 2600 m
          Ústecký univerzitní ultramaraton - výsledky zde
So      volno
Ne     10,8 km; 0:57; silnice, rovinka
          lehké vyklusání po ránu, nohy cítím, ale jde to. Myslel jsem, že to bude horší.

Celkem tento týden 124 km. Za září pak stejně jako v srpnu 337 km a vzalo mi to 31 hodin času a celkem tento rok to zatím dělá krásné číslo 2222 km.

6 komentářů:

  1. Moc gratuluji. Doufám ,že sis to užil.

    OdpovědětVymazat
  2. hezký Jirko! moc hezký! Blahopřeju! Příští rok vyměníš UUU za CCC? ;-)

    Tom

    OdpovědětVymazat
  3. gratulace, tak nějak jsem čekal, že bys to mohl i vyhrát, když jsem viděl ten superčas v Jeseníkách :-)
    sepíšeš z toho nějakej report, jak to probíhalo?

    OdpovědětVymazat
  4. Díky, aspoň něco málo určitě sepíšu.

    @Tom CCC je taky pěkná zkratka, ale já bych přece jen radši UTMB, ale až 2015 :-)

    @Jan tak já jsem to teda nečekal, ale před odjezdem jsem řekl naší dcerce, že to pro ni vyhraju, tak jsem neměl jinou možnost :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě bylo hned jasný, že CCC je pro Tebe moc CCCrátké :-D ale líbila se mi ta zkratka.

    Tom

    OdpovědětVymazat