úterý 24. dubna 2012

Týdenní kilometry - 17. týden

Po     volno
Út     18,4 km; 1:38; trail, nastoupáno 484 m
St     sauna
Čt     15,4 km; 1:21; trail, nastoupáno 337 m
         vyběhl sem na poledne, chtěl jsem si dát tak 25km, ale asi jsem dopoledne zanedbal pitný režim a po včerejší sauně jsem byl nějaký dehydrovaný, k tomu už dnes bylo celkem teplo... zkrátka musel jsem to ztočit k domovu předčasně. No nic, zítra je taky den :-)
     15,9 km; 1:25; trail, nastoupáno 345 m
So     9,7 km; 0:52; trail/asfalt, nastoupáno 267 m
Ne    20,6 km; 1:53; trail, nastoupáno 655 m
         tento víkend ve znamení hledání nových tras se startem u tchýně, dneska jsem si občas připadal jako houbař, hledající v podrostu mladých smčků a ne jako běžec, ale vyzkoušel jsem některé úseky příjemných lesních cest o kterých jsem z mapy věděl, ale ještě jsem neměl příležitost si je proběhnout, které bych mohl zařadit do některých svých delších běhů.

Celkem 80 km.

Žádné komentáře:

Okomentovat