úterý 15. července 2014

2014 - XXIX. týden

Po    volno
Út     19,6 km; 1:39; trail, nastoupáno 676 m
         půlka měsíce a naběhaných 202, plán plníme jenom na 100% :-)
St     21,3 km; 1:46; trail, nastoupáno 754 m
        dnes se mi povedl zajímavý kousek s mouchou, běžím si tak lesem, funím si to do kopce a najednou jsem nosem nasál mimo vzduchu taky mouchu, takovou středně velkou masařku. Cítil jsem ji až kdesi skoro v hubě, tak že ji vychrchlu. Jdu do předklonu, jednou si odkašlu a moucha mi vyletí z huby a než dopadne na zem tak zamává křídly a letí si v klidu dál svou cestou. 
Čt     10,9 km; 0:58; asfalt, rovinka
         lehké vyklusání před spaním, musel jsem jít ještě polít zahrádku, tak jsem spojil příjemné s užitečným.
    18,8 km; 1:34; trail, nastoupáno 634 m
          měl jsem to dnes naplánované trochu zajímavěji, víc přes kopce, ale jak si tak běžím, nechám myšlenky volně plynout a že jsem chtěl odbočit si uvědomím asi až kilometr za odbočkou :-) Doufám že takové zamyšlené přeběhy odboček se nebudou opakovat příští týden na Šlápotách, to by bylo nemilé!
So     volno
         relax na FingersUp festivalu
Ne    30,5 km; 2:35; trail, nastoupáno 998 m
         dlouhý běh v odpolední výhni, konečně léto jak má být, byl by to dobrý trénink na Badwater Ultramarathon :-)

Celkem 101 km.
     

3 komentáře:

  1. ...a co teprve musela doma vyprávět ta moucha ...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak takhle: sedí dvě mouchy u večeře, mají ty hovna až za ušima jak jim to chutná a ta jedna povídá, dnes jsem vletěla jednomu běžci do nosa a vyletěla hubou, to ti bylo tak nechutný, když si na to vzpomenu tak už mi ani to hovno nechutná :-)

      Vymazat
    2. :-))) ...zdravím do svého rodného města!

      Vymazat