čtvrtek 3. července 2014

2014 - XXVII. týden

Po   19,9 km; 1:35; asfalt, nastoupáno 345 m
        po delší době zas asfaltový okruh přes Jestřebí, Pobučí, Krchleby, D. Bušínov a Lupěné. Tím jsem zakončil červen na 372 km. Měl bych přes prázdniny trochu přidat.
Út     volno
St      volno
Čt     21,7 km; 1:48; trail, nastoupáno 677 m
         dnes po trase Zábřežského neorganizovaného půlmaratonu, jen já to ze Zábřehu beru po kopcovitějším pravém břehu Sázavy a ne po rovince podél žel. trati
    15,3 km; 1:15; trail, nastoupáno 506 m
          klasika kolečko v Lupěnskéch horách
So     13,4 km; 1:05; trail, nastoupáno 437 m
         dnes jsem dostal propustku jen na rychlovku, tak jsem to holt trochu zkrátil, a taky zítra si chci dát trochu víc, tož pošetřím sil :-)
Ne     31,5 km; 2:47; trail, nastoupáno 1127 m
          dnes jsem to podle plánu trochu nátáhnul, ráno jsem se rozhýbal na menší rodinné tůře v okolí zábřeha, objevili jsme pěknou lesní cestu z jestřebí, tak to budu muset při nejbližší příležitosti proběhnout a zjistit kam mě dovede. V podvečer jsem si pak vyběhl. Předpověď meteorologů, že bude jak ve skleníku se celkem naplnila, v lese ani nebylo moc horko, ale zato dusno. Jinak se běželo dobře. 

Celkem 102 km, konečně zas jednou 100+ :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat