středa 19. března 2014

2014 - XII. týden

Po     15 km; 1:09; asfalt, rovinka
          dnes jsem neponechal nic náhodě a vyběhl jsem před polednem, abych se zas večer nevymlouval a neodkládal to na zítřek :-) cestou jsem se málem přerazil o žábu, sedí si tak uprostřed cesty a zdálky svou barvou připomíná suchý list, tak jsem jí nevěnoval pozornost, až když noha nevyhnutelně směřovala přímo na ni, tak jsem si všiml, že je to žabka a v poslední chvíli jsem došlápl těsně vedle a málem z toho byl kotrmelec a ta potvora se ani nehla a klidně si tam seděla dál :-)
Út      volno
St      18 km; 1:24; asfalt, nastoupáno 289 m
          chtěl jsem jít dnes běhat za světla do lesů, ale přišel jsem z práce domů a tam probíhala "krize mateřství", tak jsem to musel odložit až na večer a zvolil jsem radši silnici 
Čt     volno
     42,2 km; 3:35; asfalt, nastoupáno 949 m
         Memorál Arnošta Valenty - stejně jako loni jsem si zaběhl tento tradiční 1. jarní pochod pořádaný zábřežským gymplem, loni jsem málem zmrznul, letos jen trenky a tričko.
So     volno
         rodinná turistika, takže 10kg (12 aj s krosnou) živé váhy na záda a jde se :-)
Ne     cca 6,5 km; vyklusání
         Dnes jsem dělal kužel na otočce při Běhu za břehem, takže svým pětkovým tempem tam a zpátky jsem to jistil za posledním závodníkem. Celý den chčije a chčije, takže už se mě podruhé ven nechce. 

Celkem 82 km.

2 komentáře:

  1. pekny.. fakt hezky.ten maraton do kopce. jjo, ten rozhovor v rungo.. je milej:)...
    ses tam spravne skromnej... drzim palce.. at nam to beha..12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Startuje mi to pod okny a už jsem potřeboval něco delšího, takže nešlo vynechat.
      Hlavně mě baví ty komentáře, prej na fotce vypadám né na 34, ale 44 a jako reklama na hlad. Chtěl bych vidět dotyčného po stejném výkonu :-) Ale na podobné rýpání a posměšky jsme my blázni zvyklí :-)

      Vymazat