středa 5. března 2014

2014 - X. týden

Po     volno
Út     19,2 km; 1:37; trail, nastoupáno 617 m
St      11,6 km; 0:50; asfalt, nastoupáno 158 m
         po cyklostezce do Hněvkova a zpět po silnici přes kopec v Nemili,trošku svižnější tempo.
         Dnes jsem se dozvěděl, že si mě vybrali do Rungo týmu na VltavaRun, tak si v květnu udělám výlet na Šumavu, konečně mám důvod tam jet. Teda ne že by Šumava za to nestála, ale nějak jsem tam ještě neměl příležitost jet, i když to se ženou plánujeme už asi 10 let :-) 
Čt     volno
         čtvrtek se pomalu stává pravidelným pracovně-nákupním dnem, kdy na běhání čas nezbývá, budu s tím muset do budoucna počítat :-)
    14,8 km; 1:10; asfalt, nastoupáno 189 m
          stejně jako v úterý, jen jsem to protáhl až za Hněvkov
So     25,7 km; 2:10; trail, nastoupáno 727 m
          dnes se na Bozeňově opět sešli otužilci a zimní plavci na závodech Polar Cup, tak jsem se tam zaběhl kouknout. Původně jsem chtěl i plavat, byl i otevřený závod na 100m pro veřejnost, ale dnes jsem pozoroval jen ze břehu. 
Ne     volno
          krásný jarní den jsme využili k rodinnému výletu v okolí Králík. Místo běhání, pochod se zátěží :-)

Celkem 71 km.

2 komentáře:

  1. No jistym zpusobem me tesi, ze taky moc nestihas:).. ale verim, ze je to u nas obou jen docasne...
    K rungo teamu gratulace.. tesim se, ze to tam poradne rozbehnes.. Budu na dalku fandit! 12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě je to dočasné tak na příštích 5-7 let, až budou děti trochu samostatné :-)
      V rungo týmu budou podle prvních informací co mám ryzí amatéři všech výkonnostních skupin, takže o vítězství nám určitě nepůjde, ale budeme se snažit. Pro mě to bude zase trochu jiný běžecký zážitek se společenským rozměrem. A hlavně to spojíme s dovolenou na Šumavě :-)
      Měj se.

      Vymazat