středa 30. října 2013

2013 - XLIV. týden

Po     volno
         státní svátek jsem oslavil prací a na běhání nezbyl čas
         ani mě nikdo neupozornil, že už 4 týdny píšu špatně římskou číslovku v nadpisu :-)
Út     17,3 km; 1:29; trail, nastoupáno 494 m
          tak a je to tady brzo tma, bez čelovky ani ránu. Dnes jsem radši vyběhl před obědem za světla :-)
St      18,2 km; 1:30; trail, nastoupáno 602 m
          dnes fartlek, do kopce svižně zbytek tak na pohodu :-)
Čt      volno
      15 km; 1:12; trail/asfalt, nastoupáno 296 m
          přes Hněvkov kolem Nemilky, trochu poladit formu na zítřejšího Rabštejnského kocoura, nějaké rychlé rovinky atd.
So      12,7 km; 0:59:35; trail, nastoupáno 700 m + cca 3 km rozklusání
           Rabštejnský kocour - o 2 minuty rychlejší a přece o 2 místa horší než loni :-)
Ne     volno

Celkem 66 km, nic moc, ale zase jsem si pěkně zazávodil :-)
Říjen byl takový průměrný - 387 km, z toho jedno ultra a dva krátké závody v terénu. Letos z kalendáře vypadla Stromovka, celý rok jsem se těšil, jak si zase posunu osobáček, ale nakonec mě to nějak ani nevadí. Na příští rok asi nebudu klasický silniční maraton vůbec plánovat. Táhne mě to do hor :-) V listopadu si budu jen tak pobíhat a u toho spřádat plány na příští sezónu.

Žádné komentáře:

Okomentovat