středa 6. listopadu 2013

2013 - XLV. týden

Po     16,6 km; 1:21; trail/asfalt, nastoupáno 286 m
          nějak se nám ty dny zkracují, pokud chci doběhnout za světla, abych vybíhal hned po obědě :-( ale za chvíli tu máme vánoce a pak se to zas začne natahovat a budeme vyhlížet jaro :-)
Út      volno
          práce od nevidím do nevidím
St      20,2 km; 1:35; asfalt, nastoupáno 307 m
         po obědě tu spadlo z nebe celkem dost vody, tak jsem to vzal radši po silnici. Tradiční zimní okruh přes Jestřebí, Pobučí, Krchleby, Bozeňov, Lupěné  a Nemili. Taky se vám stává, že běžíte 5 km po pusté večerní silnici, cestou potkáte dvě auta, každé v jednom směru a setkáte se všichni tři v jednom místě, nejlépe v nějaké zúžené části vozovky a ještě v zatáčce. Je to tak častý jev, že to nemůže být náhoda :-)
Čt     16,3 km; 1:19; asfalt, rovinka
         dnes jen po cyklostezce směr Hoštejn a zpět, nechtělo se mi skákat po tmě přes kaluže v lese 
     volno
So     volno
Ne    15,4 km; 1:16; trail, nastoupáno 285 m
         po dvou dnech kdy jsem měl nějakou práci a při pohledu z okna se mi ven nechtělo, už mi moje milá naznačila, že bych se měl proběhnout. Pomohlo to. Nakonec to venku ani nebylo tak hrozné, jak to přes okno vypadalo :-)

Celkem jen 69 km, nevadí listopad je měsíc odpočinku.

Žádné komentáře:

Okomentovat