pondělí 14. října 2013

2013 - XXXXII. týden

Po     21,9 km; 1:51; trail, nastoupáno 668 m
         po proflákaném víkendu jsem si dal trošku do těla, pokud mi do toho nic nevleze, tak bych se jel v neděli proběhnout do Šumperka na Horokros
Út     18,7 km; 1:37; asfalt, rovinka
         vyklusání po cyklostezce
St     volno
Čt     15,1 km; 1:14; trail, nastoupáno 403 m
         dnes polední rychlovka, cestou jsem vzal jeden kopec (asi 1,2 km a 160m up) naplno, nahoře už jsem mlel s posledního jak jsem to přepálil a pak ještě v závěru na rovince 5x200 m sprint
     18,5 km; 1:27; trail, nastoupáno 349 m
          poprvé jsem dnes vybíhal až za tmy s čelovkou, na lesních cestách pokrytých spadaným listím na mě zase číhají neviditelné kaluže, kameny a kořeny a z lesa mě pozorují svítící oči jeho obyvatel.
So      12,9 km; 1:04; asfalt, rovinka
           lehký výklus
Ne      15,4 km; 1:01:51; trail, nastoupáno 448 m + 2 km rozklusání
           Horokros - závěrečný závod seriálu „Chlapáckých běhů“, letos už 28. ročník. Já jsem běžel poprvé. Moc pěkná trasa na kraji Šumperka, minimum asfaltu. Profil trati je typ dromedár, první půlka do kopce, druhá z kopce. Ještě na otočce jsme se přetahovali o 3-5. místo ale potom z kopce mi kluci poodběhli a už jsem ztrátu nedohnal. Nakonec teda pěkné 5. místo. 

Celkem 105 km.
         

7 komentářů:

  1. tak dnes máš vlastně identický běh jako já včera s tím rozdílem, že já tomu neříkám vyklusání :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po rovince vyklusávám, výsledné tempo mám stejné jako když běhám v kopcích, jen je potřeba vynaložit menší úsilí, takže vlastně oproti většině mých běhů odpočívám :-)

      Vymazat
  2. Jirko chci ti poděkovat že jsi mi na můj příspěvek ohledně toho že příští rok zkusím taky něco delšího odepsal "Stačí sebrat odvahu a přihlásit se, každý další blázen, který je ochotný tohle absolvovat, je vítán :-)"tu odvahu jsem dostal ještě letos a napsal pořadatelům na stovku podkrkonoším už po definitivním pozastavení přihlášek jsem dostal ještě šanci:o) delší závod je opravdu něco i když v neděli jsem si v posteli připadal že jsem had a totální invalida tak to za to opravdu stálo díky!.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamile, mě děkovat nemusíš, dokázal jsi to jen ty sám a podle výsledků sis nevedl vůbec špatně. Jen tak dál. Měj se. J.

      Vymazat
  3. pancho, ses nezmar!:)... Gratulace.. musel to byt pekny zavod.. MSF! 12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honzo, díky. Kupodivu jsem se ani tak moc netrápil jako tomu obvykle u mě na takových sprintech bývá :-) Vám se běžecký happening ve Stromovce taky vydařil, škoda že jsem nakonec nedorazil, mohl jsem si díky Danovi o malinko vylepšit osobák. Měj se. J.

      Vymazat
  4. no posledních šest kilometrů už jenom chůze prostě běžet už nešlo.Bylo to dlouhý ale krásný boj "jsem chycen"

    OdpovědětVymazat