pondělí 19. srpna 2013

2013 - XXXIV. týden

Po     12,3 km; 1:07; trail/asfalt, lehce zvlněný profil
          dnes jsem snažil jít tak pomalu jak to jen půjde, ale běžet pomaleji než 5:45min/km se mě moc nedařilo. Tepák jsem dávno prodal, tak mě nemá kdo/co krotit :-) Někdy by mě ta tepovka celkem zajímala. Budu si ho muset občas půjčit. Cestou zpět po cyklostezce jsem si dal 6-7x200m naplno. 
Út     12,9 km; 1:04; asfalt, nastoupáno 247 m
         chtěl jsem rovinku, ale opět jsem vybíhal od tchýně, takže jsem zvolil směr s nejméně prudkým pozvolným stoupáním Svébohov Zborov a zpět.
St     12,3 km; 1:07; trail/asfalt, lehce zvlněný profil
         totéž co v pondělí, zítra si dám oraz
Čt     volno
     6,4 km; 0:31; trail, lehce zvlněný profil
         lehké vyklusání a protažení těla před zítřejším jesenickým maratonem
So     42 km; 3:58; trail, nastoupáno - dle pořadatele 2320m dle garmina cca 1600, tak si vyberte :-)
          YES!enický maraton - tak to bohužel nevyšlo dle představ, od Červenohorského sedla jsem se trápil a vážně uvažoval o ukončení. Něco o tom sepíšu.
Ne     volno

Celkem 86 km.

2 komentáře: