pondělí 8. dubna 2013

2013 - XV. týden

Po     19,3 km; 1:37; trail, nastoupáno 567 m
          dlouhé kalhoty jsem definitivně odložil do skříně a vyběhl jen v trenkách, v prvním kopci šla dolů i mikina, konečně se cítím trochu volnější :-)
Út     volno
St     19,3 km; 1:32; trail, nastoupáno 455 m
         že já dnes nešel po silnici, bahenní koupele hadr :-)
Čt     26,6 km; 1:57; silnice, nastoupáno 371 m
         dnes jsem vyrazil už od startu nějak moc rychle, tak jsem z toho udělal takový tempový běh - 25km průměrným tempem 4:20 min/km + ten zbytek volné vyklusání (svůj první závodní půlmaraton v dubnu před dvěma lety jsem běžel tempem 4:38 min/km).  Běžel jsem tak rychle, až jsem se z toho po... Myslel jsem, že to doběhnu, ale to jsem s mýlil. Na 16tém km jsem musel do škarpy a tak tak, že jsem stačil stáhnout trenky :-)) Takováhle příhoda se mi stává maximálně dvakrát za deset let :-)
     10 km; 0:52; trail
         jen lehké vyklusání
So     21,1 km; 1:23:25; silnice, rovina + 2 km výklus
         ZNPM - další ročník zábřežského neorganizovaného půlmaratonu, letos kvůli těžkému terénu v lese přesunutý na rovinu na silnici, tak jsem to využil k otestování svých půlmaratonských možností. Na garminu jsem nastavil sparing partnera na 1:25:00, ale ten za mnou hned od startu zaostával, stejně jako já jsem zaostával za Markem Procházkou, který jako obvykle vyhrál, a dal mi celých 5 minut. No uvidíme v červnu na oficiálním závodě, když se budu mít za koho zavěsit, jestli to ještě vylepším.  
Ne     volno
          dnes už jsem to nehonil, ráno práce, odpoledne aspoň procházka s rodinou
         
Celkem 98 km. Měsíc se láme v půli až zítra a už mám 214, že bych konečně prolomil čtyřstovku :-)
       

2 komentáře:

  1. Vsak proto si muzeme za kilometry napsat trail, protoze se domu vracime spinavi, mokri a nase behani nebyla sranda. Tedy vlastne byla, to jehlici v botach, hlina na nohach a za trenkama, to je to co me na tom bavi.

    OdpovědětVymazat
  2. Na ty trenky se taky těším . Mi tu máme ještě sníh a už tři týdny marodím. Nejdřív chřipka pak mě drapli záda a ted se chřipka vrací. Jinak škarpy vihledávám taky.

    OdpovědětVymazat