pondělí 11. března 2013

2013 - XI.týden

Po     15 km; 1:18; trail, nastoupáno 358 m
          lehčí trail kolem Nemilky
Út, St     volno
Čt     15,5 km; 1:15; trail, nastoupáno 423 m
         dnes jsem konečně vyzkoušel nové NB MINIMUS MT20, po dlouhé době jsem pořádně cítil po čem šlapu, je to příjemný pocit při běhu takhle vnímat terén, už se těším až je vyzkouším na nějaké delší štrece
     19,2 km; 1:34; trail, nastoupáno 545 m
          opět v nových Minimuskách, mám pocit jako bych odhodil zbytečnou zátěž
So      18 km; 1:27; asfalt/trail, nastoupáno 235 m
Ne      9,4 km; 0:48; asfalt, rovinka
           rozklusání před závodem
           7 km; 0:26:10; asfalt, zvlněný profil
           Běh za břehem - úvodní závod sezony Chlapáckých běhů, 13. místo, tady už se účastní opravdoví běžci, takže na bednu jsem ani nemyslel :-) Navíc ty sprinty opravdu nejsou nic pro mě, navíc ten mrazivý vzduch se blbě dýchá. Po necelém kilometru jsem měl nutkání to stočit zpět na start, ale kousl jsem se a doběhl do cíle. 

Celkem 84 km - trochu slabší, ale příští týden si to plánuji vynahradit.

Žádné komentáře:

Okomentovat