pondělí 18. března 2013

2013 - XII. týden

Po     20 km; 1:42; trail, nastoupáno 512 m
          už jsem nečekal, že si ještě letos zaběhám v takové chumelenici, pořád vyhlížím jaro a ono tohle, ale užil jsem si to :-) v létě, až budou hice, tak budu vzpomínat
Út     20 km; 1:33; silnice, skoro rovinka
         nechtělo se mi brodit v lese tou břečkou co od včerejška napadala, takže jenom výklus po silnici
St     volno
         sauna
Čt     12,7 km; 1:00; silnice, rovinka
         měl jsem na to jen hodinu, takže taková rychlovka :-)
     42 km; 3:55; silnice, nastoupáno 863 m
         První jarní pochod - tradiční turistická akce pořádaná Gymnáziem  Zábřeh. Podle počasí bych ho letos přejmenoval na "Poslední zimní". Chtěl jsem si zaběhnout takové malé ultra, zvolil jsem nejdelší, 50 km trasu, ale ošidili mě! V cíli garmin ukazoval jen 42 km :-( Budu to muset o víkendu dohnat :-) Oficiální trasa vede po silnici, původně jsem to chtěl běžet mimo silnici lesem polem atd, ale po té zmrzlé břečce, co napadla v týdnu, se moc běžet nedá. Běžel jsem v MT20 a myslím, že to bude správná volba na ultratraily.
So     volno
         vymrzl jsem dostatečně na procházce s kočárkem a pak už se mě do té zimy nechtělo
Ne     22,5 km; 1:46; asfalt, rovinka
          nějak po tom pátku cítím nohy, tak jsem dal jen vyklusání po rovince, alespoň jsem při té příležitosti znovu proměřil trasu plánovaného 1/2maratonu údolím Moravské Sázavy.

Celkem 117 km.

Žádné komentáře:

Okomentovat