úterý 26. února 2013

2013 - IX.týden

Po     7,5 km; 0:42; silnice, rovinka
Út     13,6 km; 1:07; silnice, rovinka
         po týdenním výpadku jsem to zkusil, ještě nohu trochu cítím, ale snad to pomalu rozběhám
St     volno
Čt     15,2 km; 1:17; trail, nastoupáno 291 m
         jaro v plném proudu, sluníčko svítí, tak se mi to líbí, začínám hledat trenky a mám nutkání vybíhat bez trička, ještě že mě žena krotí :-)
     15,2 km; 1:16; trail, nastoupáno 294 m
So     volno
Ne     volno
         

Celkem nějakých 52 km. V únoru to bylo kvůli vynucené pauze jen 281 km, ale zdá se že už je to dobrý, tak od pondělka začnu makat :-)

6 komentářů:

  1. Tak jak to vypadá s nohou? Doufám, že v pohodě.
    Já včera už dal 25km nahoře bez:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak noha dobrá, přes víkend jsem měl nějaké společenské povinosti, tak jsem si ještě orazil. Vidím, že už se dostáváš na svoje obvyklé dávky.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je príma. Co se týče mých dávek, tak uvidíme co to pustí. Tuhle sezónu bych rád změnil tréninkovou platformu.

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych byl spokojený, kdybych dával pravidelně těch tvých 108 km z minulého týdne :-)
    Copak chystáš za změny, máš v rukávu nějaký tajný trumf na efektivnější ténink?

    OdpovědětVymazat
  5. Loni jsem zkusil běhat dvojfázovku a dostat se přes 200km/týden. Když jsem zpětně projížděl tréninkový deník, tak spolu se změnou bot to byl asi důvod zranění (a taky to že jsem debil a hlava dubová tvrdohlavá a nevím kdy mám dost). Letos spíš budu běhat schéma 6+1, v týdnu od pondělka do pátka tak 20 až 25 a v sobotu budu dávat laufík 40 -70, v něděli pauza, s tím, že pokud bude něco bolet, tak dám bazén, nebo kolo.
    Hergot, jak to tak po sobě čtu, zní to dobře....:-) uvidíme jak se to rozvine.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak nějak to plánuju taky, +/-20km ve všední den a aspoň jednou za dva týdny o víkendu něco kolem 40. Ale jak se znám, realita bude trochu zaostávat za plány.

    OdpovědětVymazat