úterý 4. prosince 2012

Týdenní kilometry - 49. týden

Po     volno
Út     6 km; 0:27; trail, nastoupáno 111 m
         15,5 km; 1:19; trail, nastoupáno 406 m
         dnes to bylo nadvakrát, jednou si vezmu sebou telefon a už se musím vracet, takže poprvé 3 km volně a 3km svižně zpátky. No a po obědě už to vyšlo a dal jsem si svou obvyklou trasu. Padal sníh, takové malé ledové krystalky místo vloček, nepříjemně bodali do očí. Když jsem se vrátil měl jsem na bradě ve vousech solidní rampouch.
St     volno
        nechal jsem to na večer a přepadla mě lenost
Čt     15,5 km; 1:17; trail, nastoupáno 358 m
         dnes jsem si razil cestu čerstvým prašanem a užil si výhledy na panorama Jeseníků v červeném nádechu zapadajícího slunce
     volno
So     10,3 km; 0:52; rovinka
Ne    volno

Celkem jenom 47 km. Nějak se mi nedaří donutit se pořádně vyběhnout. Ráno se mi nechce z postele, přes den práce a ve čtyři už je tma a to už se mě zase nechce ven. Asi na mě leze zimní spánek :-)

1 komentář:

  1. Mivam ted taky ranni krize a celkove jsem vysatej ...
    Asi to opravdu bude zimni spanek ...

    OdpovědětVymazat