pondělí 19. prosince 2011

Týdenní kilometry - 51.týden

Po     17 km, 1:40, asfalt, rovinka
Út      volno
          zase večírek, tentokrát kolega odcházel do důchodu
St      sauna
Čt     17,3 km, 1:40, trail, nastoupáno 489 m
    volno
         posledních pár dní je pro mě utrpení, po sobotním závodě jsem měl nějaký natažený sval či co nad levým vnitřním kotníkem a v pondělí jsem myslel, že ani nedoběhnu. A to jsem běžel vyloženě rege tempem, ale od 10. km to prostě bolelo. OK dal jsem pauzu, mazal voltarenem, ale od úterka mě při chůzi pro změnu pobolívalo na vnitřní straně pod levou hýždí. Ve čtvrtek pěkně nasněžilo, tak jsem neodolal a vyběhl za světla do lesů. zase přobližně od 10. km mě začlo pobolívat pod tou hýždí. Domů jsem ještě doběhl, ale potom už byl každý krok utrpením. Dnes to ráno to furt bolelo, ale teď večer u je to lepší. Možná jen nějaký skřípnutý nerv. Těšil jsem se, že se na štědrý den řádně proběhnu, ale radši si dám pauzu. V neděli zkusím vyklusat a uvidíme.
So,Ne    volno
     pořád to pobolívá tak sem zařadil sváteční lenošení
       

3 komentáře:

  1. :-(
    to znám jsem na tom stejně, doufám že neděle už půjde.... drž se.

    OdpovědětVymazat
  2. Lenosenim se ted urcite nic nezkazi, zvlast pri tech tvejch kilometrech. Ale zajimalo by me jak to bylo dal.
    P.S. Mam velmi dobrou zkusenost s automasazi - tedy si to proste pravidelne promnout a promasirovat skoro az do bolesti, ale za den ci dva je to mnohem lepsi. Nejhorsi zkusenosti mam obecne s "jit k doktorovi" a pak "pockat az to prejde samo". Drzim palce.

    OdpovědětVymazat
  3. @Shadow K doktorovi s tím nepoletím, zkouším to rozcvičit, promasírovat, protahovat, saunuju, ale zatím se to jeví furt stejně. :-( Ještě si trochu polenoším, na silvestra chodíme s manželkou pravidelně na túru a na nový rok vyběhnu.

    OdpovědětVymazat