neděle 9. února 2014

2014 - IV. - VI. týden

Poslední 3 týdny šlo běhání stranou. Měl jsem moc práce, to by ani tak nevadilo, ale ještě semi ten pracovní nával sešel s termínem zkoušek. Takže volný čas, kterého mi stejně moc nezbývalo jsem věnoval "učení" na zkoušku. Tu jsem nakonec neudělal, tak si to koncem dubna budu muset zopakovat :-)

Vyběhl jsem celkem 5x:
- 15,3 km; 1:14; trail, nastoupáno 306 m
- 20,6 km; 1:40; trail, nastoupáno 526 m
- 107 km; 20:18; trail, nastoupáno 4400 m - Brtnické ledopády 2014 - bude report
- 11,7 km; 1:00; trail, nastoupáno 251 m
- 15 km; 1:14; asfalt, nastoupáno 180 m
Celkem to v těch třech týdnech včetně kufrování na ledopádech bylo nějakých 180 km.

Teď už bych měl zase běhat celkem pravidelně. Budu se do toho muset trochu nutit, nějak jsem zlenivěl :-) Taky jsem si všiml, že i když to u mě se strečinkem není žádná sláva, tak i to minimalistické protažení po každém běhu, tedy asi 5x týdně má nějaký efekt. Když jsem se teď po třech týdnech bez protažení zase rozhýbal, tak to bylo cítit, jak se svaly zkracují. Takže protahovat aspoň trochu po běhání má určitě smysl.

2 komentáře:

  1. sakris a tak som drzal palce ..... nevadi najblizsie to s prehladom spravis
    neviem sa dockat reportu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se dá dělat, není každý den posvícení. Report mám na papíře sepsaný, jen si najít čas to přepsat na web.

      Vymazat