čtvrtek 9. ledna 2014

2014 - II. týden

Po     20 km; 1:37; asfalt, nastoupáno 301 m
         silnice přes Jestřebí - Pobučí - Krchleby - Bozeňov - Nemile
Út     17,2 km; 1:26; trail, nastoupáno 406 m
St      13 km; 1:05; asfalt, rovinka
          nějak jsem nemohl spát, šel jsem si lehnout asi v půl desáté. V půl jedenácté čumím do tmy, tak si jdu půl hodinky číst. 2. pokus a v půl jedné pořád čumím do tmy, tak jsem se oblékl a šel se proběhnout po cyklostezce. Pak už jsem usnul. Takový trénink na noční starty dálkových pochodů :-)
Čt     volno
         po probdělé noci jsem si musel odpočinout :-)
    18,5 km; 1:37; trail, nastoupáno 411 m
          po nočním dešti jsem zase ocenil goretexové Roclite, zvlášt v úsecích kde si zařádili lesáci, mi bláto málem teklo do bot vrchem :-)
So      volno
          pracovní sobota
Ne     31 km; 2:27; asfalt, nastoupáno 413 m
          silniční okruh z Moravy do Čech a zase zpátky. Poslední dobou se mi daří celkem pravidelně zařazovat běhy 30+ km, chtělo by to každý víkend.

Celkem 100 km
       
           

Žádné komentáře:

Okomentovat