úterý 24. prosince 2013

2013 - LII. týden + zbytek roku

Po      volno
          ještě poslední pracovní povinnosti, porcování kapra, zdobení stromečku atd. 
Út      Štědrý den
          20,2 km; 1:46; trail, nastoupáno 500 m
          po ránu odběháno a už si jen užívat toho vánočního štěstí a pohody
St      20,1 km; 1:44; trail, nastoupáno 483 m
          totéž co včera v opačném směru, nějak se nám oteplilo, že by se slunovratem přišlo i jaro :-) ještě mi tento rok zbývá 110 km, abych to zaokrouhlil na 4400 nebo že by rovnou 4444 :-)
Čt     19,5 km; 1:37; asfalt, rovinka
          dnes pro odlehčení jen ranní cyklostezkou do Hoštejna a zpět
     15,3 km; 1:14; trail, nastoupáno 345 m
           pro změnu jsem zas místo za úsvitu vyběhl před setměním, trošku jsem to ke konci stupňoval, ale ne moc, zítra chci zas něco delšího, snad na to bude čas 
So      31 km; 2:35; trail, nastoupáno 877 m
          tak ještě si na ty 3 zbývající dny nějak rozvrhnout 45km a budu to mít pěkně zaokrouhlené :-)
Ne      15 km; 1:15; asfalt, rovinka
           zase ráno po cyklostezce, zase jsem se potkal s kamarádem Ondrou jako ve čtvrtek. Odpoledne jsem se pak zúčastnil již tradičního (2.ročník) setkání otužilců na Bozeňově - Bozeňovské ledy 2013 - a nechal na své tělo působit blahodárné účinky ledové vody (bez treninku to byl zase šok, ale aspoň nebyla kosa jako loni a člověk se v tom jarním počasí po vylezení z vody celkem zahřál :-)
Hromadné foto odvážných před koupelí
vypůjčeno z http://pkza.rajce.idnes.cz/Bozenovske_ledy_-_29.12.2013/

          Svátky mi po běžecké stránce svědčí, za týden 121 km v 6 dnech bez přerušení.

Po     15,5 km; 1:16; trail, nastoupáno 351 m
          dnes to byl poslední běh letošního roku, včera jsem při čtení o Partyzánském oběhu Prahy na blogu 12Honzy záviděl, jak měli vymetenou oblohu a u nás furt zataženo. Dnes už to došlo i k nám a já jsem, po nevím jak dlouhé době, zase viděl Jesenické panorama se zasněženým Pradědem. Zítra už si od běhání odpočinu, už to nebudu honit. Půjdeme s rodinkou na náš tradiční silvestrovský výšlap.

Tento rok tedy uzavírám na 4386 km, měl bych to nějak zhodnotit, myslím že je co.


4 komentáře:

  1. Tak šťastný a veselý...už mám odběháno a jdu na řízky - obalovat a smažit.
    mapo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Martino, opožděně taky přeju pěkné svátky... řízky už asi snězeny, tak teď je jít vyběhat :-)

      Vymazat
  2. Všechno nejlepší do nového roku.Já ještě dnes na tradiční Silvestrovský běh a tím dorazím letošních 3333 km. Bohužel ten měsíc co jsem musel zatáhnout běžeckou brzdu je znát. Ať to běhá v roce 2014

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, tobě taky. Až se potkáme někde na nějaké té stovce, tak mě pozdrav, protože já, jak se znám, tě určitě nepoznám :-)

      Vymazat