pondělí 2. prosince 2013

2013 - XLIX. týden

Po     volno
         na webu Československé 1000 byl zpřístupněn online dotazník, kde můžete dát hlas svým 10 favorizovaným akcím. Soupis všech 25 akcí jsem si pro jistotu hodil na nástěnku, ať mám o čem přemýšlet :-)
Copak z toho asi příští rok půjdu?
Út     15,3 km; 1:17; trail, nastoupáno 344 m
         poslední dobou furt někde čtu jak myslivci střílí divočáky, že jsou přemnožení, ale až dnes jsem se s nimi potkal. přeběhli mi dva přes cestu tak 5 m přede mnou. Přiznám se, trochu jsem se lekl, ale naštěstí hned zmizeli v houští.
St     18,5 km; 1:26; asfalt, nastoupáno 289 m
         dnes po silnici, poprvé jsem si na sebe vzal reflexní vestu a je pravda, že jsem se na silnici cítil bezpečně. Za celou cestu jsem totiž potkal jen jedno auto. Že by mě řidiči viděli už zdaleka a radši se mi klidili z cesty :-)
Čt     volno
     26 km; 2:23; trail, nastoupáno 741 m
         větrnný a sněžný běh, ta pravá fujavice a chumelenice ovšem začala až když jsem se vracel domů. Jakpak si to asi užívají kluci a holky na Pražské 100, zase jim vyšlo počasí :-)
So     volno
         celý den mám na starosti dcerku
Ne     volno
         neděle byla pracovní, okořeněná adrenalinovým zážitkem v podobě smyku zasněžené silnici, který skončil v křoví ve svahu pod silnicí. Naštěstí to dobře dopadlo, jen usím koupit nové zrcátko a nějaké plasty zpředku. Škoda že jsem neměl foťák, abych vám ukázal jak jsem to pěkně zaparkoval :-)

Celkem jen 60 km.

5 komentářů:

  1. Ještě jsi zapomněl na žolíky, ty jsou taky zajímavý...třeba Štefánik trail, Loučení.
    mapo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino nezapomněl, Loučení už v seznamu je, v žolíkách je verze EKUT a Štefánika jsem jen byl líný připsat, ale i tak je tam v červnu akcí na výběr dost. Ještě uvidíme jak dopadne hlasování a taky jaké akce budou součástí CSUT, jestli bude i příští rok.

      Vymazat
  2. Tady je prý divočáků taky dost naštěstí jsem zatím žádného nepotkal:o).Asi dělám při běhu bordel.

    OdpovědětVymazat
  3. Jirko a přes tu cestu běželi divočáci nebo myslivci? Občas si říkám, esli nejsou přemnožení jedni i druzí :-)

    Tom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslivec už si na mě jednou z posedu zezadu posvítil, to ve mě hrklo trochu víc. Naštěstí jsem si nehrkl taky do trenek :-)

      Vymazat