pondělí 2. září 2013

2013 - XXXVI. týden

Po     15,5 km; 1:23; trail, nastoupáno 411 m
         minulý týden jsem si po YES!enickém maratonu naordinoval týdenní dovolenou. Kromě sobotní tůry v z Červenohorského sedla přes Praděd a Divokým dolem do Koutů n/D. jsem odpočíval. Dnes jsem vyběhl do úplně jiného počasí než jsem byl celé léto zvyklý, ani jsem se pořádně nezpotil, pro začátek příjemné vyklusání.
Út     21 km; 1:49; trail/asfalt, nastoupáno 472 m
         lesem přes Pobučí na Bozeňov a po silnici zpět. Trochu zapršelo a vlese se začínají rojit houbaři, asi bych měl taky vyrazit s košíkem a nasušit zásoby na zimu.
St     volno - houbaření
Čt     21,2 km; 1:51; trail, nastoupáno 618 m
    13,3 km; 1:04; asfalt, rovinka
         pohodička na sluníčku. Na podzim trochu měním plány a místo UUU poběžím Pradědovu 100. Příští týden bych si chtěl proběhnout závěrečný úsek Pradědovy 100 ze Skřítku do Zábřeha, asi 44 km, abych pak na pokraji sil s blížícím se večerem při závodě nebloudil. Kdyby se chtěl někdo na tento průzkumný běh přidat, tak mi dejte vědět. 
So     24 km; 2:03; trail, nastoupáno 630 m
         ráno práce, odpoledne proběhnutí večer pivo...tak to má být. K dnešnímu dni 3000 km, tak to musím trochu oslavit.
Ne     volno

Celkem 95 km.

Žádné komentáře:

Okomentovat