úterý 26. června 2012

Týdenní kilometry - 26. týden

Po    volno
Út    15,8 km; 1:19; trail, nastoupáno 549 m
        tak konec lenošení, měl bych do toho běhání zase zavést nějaký ordnung, yeseninický maraton, i když se to nezdá, se kvapem blíží a je potřeba něco naběhat. Teď navíc mám podezření na boreliózu (uvidíme za dva až tři týdny na kontrolním odběru), tak jen doufám že je to planý poplach. Normálně na motorkáře v lese nadávám jak špaček, ale dnes mi udělali radost. Jeli dva na staré Jawě 350, na blátě jim podklouzlo zadní kolo a jeden z nich se v tom blatě pěkně vyráchal. Jindy bych nadával, dnes jsem kolem proběhl se škodolibým úsměvem na rtech :-)
St     18,6 km; 1:36; asfalt/polní, rovinka
         na cyklostezce sem se mezi těma inlajnistama, co v podvečer vyrazili na projížďku, cítil trochu nepatřičně. V lese je mi přece jen líp
Čt     15,4 km; 1:15; trail, nastoupáno 518 m
    volno
         dnes jsem se odpoledne opékal v té výhni při práci, tak už na vyběhnutí není pomyšlení. Zkusím to ráno :-)
So    18,7 km; 1:35; trail, nastoupáno 604 m
         ráno to nebylo o moc lepší, vyběhl jsem lehce po sedmé hodině a po pár krocích ze mě stříkal pot na všechny strany :-)
Ne    volno
         to horko bylo silnější než chuť vyběhnout


Celkem 69 km. 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat