pondělí 25. srpna 2014

2014 - XXXIV. týden

Po     10,8 km; 0:52; asfalt, rovinka
Út      volno
St      15,4 km; 1:14; trail, nastoupáno 447
Čt      volno
     10 km; 0:47; trail, nastoupáno 288 m
          tento týden spíš odpočinkový před sobotním závodem, v pondělí vyloženě jen vyklusání, ve středu trochu kopečky, hlavně vyzkoušet seběhy, jestli jsem to nezapomněl. Ve čtvrtek projížďka s dcerkou na kole, v pátek už jen výběh na nejbližší kopec.
So      42 km; 3:57; taril, nastoupáno 1600 m
          odpočinkový týden vyvrcholil v sobotu už tradičním Yes!enickým maratonem, letos jsem běžel počtvrté. Čas ve srovnání s mým osobákem na této krásné trati nic moc, ale s tím jsem letos tak nějak počítal. Pořád je to pod čtyři hodiny, což je na tomto závodě slušné a stačilo to na celkové 14. místo.
Ne      volno
           grilování a houbaření (a pak čištění, krájení, dušení, sušení...)

Celkem 78 km.

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Mám teď trochu jiné starosti, tak jsem dočasně přerušil průběžné zapisování. Ale týdenní objemy se snažím držet na nějakých rozumných číslech abych nezlenivěl (možno kontrolovat na mytreneeku přes odkaz vpravo dole) a navíc to prokládám cyklovýlety s dcerkou dokud je venku přívětivé počasí.

      Vymazat
  2. koukám, že jsi přihlášen na Pradědovku, tak to se tam (na startu) potkáme :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hele, kde máš zápisy za 2015. Snad se neflákáš, koukej makat, nebo tě na prvních závodech schlamstnu:-)
    Kostěj

    OdpovědětVymazat