pátek 6. června 2014

2014 - XXIII. týden

Po     11 km; 0:54; asfalt, rovinka
          vyklusání po nedělním 1/2maratonu, ani ten nový osobák v nohách moc necítím :-)
Út     16,9 km; 1:26; trail, nastoupáno 554 m
          dnes jsem při běhání po lese potkal mloka skvrnitého (mobil s foťákem nemám, tak si o něm aspoň něco přečtěte), a jak jsem ho tak pozoroval, tak jsem si všimnul, že stojím přímo v jahodách, tak jsem se rovnou taky občerstvil a pokračoval dál
St      volno
Čt      18,4 km; 1:31; trail, nastoupáno 434 m
          v podvečer jsem měl v plánu ještě nějaké měření v Postřelmůvku, tak jsem vyrazil už v běžeckém. Zpátky jsem autem poslal podržtyčku manželku samotnou a sám jsem to vzal trochu zkratkou. Jsem zvědavý, kdy zemědělci pochopí, že kukuřice v kopcovitých polích nemá co dělat. Teď už to alespoň prokládají pásy nějaké trviny či obilniny, ale pořád je tam eroze jak kráva.
     16,9 km; 1:32; asfalt, nastoupáno 268 m
          dnes jsem si cestou zpátky změřil i zalévání zahrádky, po odečtení je to 16,6 km za 1:22
Pobíhání mezi pumpou a záhonky :-)
So     volno
Ne     22,3 km; 1:45; trail, nastoupáno 821 m
          přesto, že bylo vedro a včera na dědečkových devadesátinách jsem si neodepřel dobrého vína, tak se mi dnes běželo překvapivě lehce. Jen mě ke konci nějak začalo bolet stehno, jakoby natažený sval, snad to nebude nic vážného, za dva týdny Krakonoše a nechtěl bych si je nechat ujít.

Celkem 85 km

1 komentář: