úterý 13. května 2014

2014 - XX. týden

Po     volno
Út     15,4 km; 1:16; trail, nastoupáno 401 m
         v pondělí jsem nestíhal, tak až dnes jsem se dostal k proběhnutí po Jesenické stovce a ono to kupodivu šlo celkem hladce :-)
St      volno
         měl jsem to do minuty ten nabitý den rozplánovaný, ale když jsem navečer přijel domů, natěšený, že se ještě proběhnu, tak jsem zjistil, že jsem si nechal bundu na prac. návštěvě i se všemi klíčky, takže bych se ráno nedostal do práce. Tak jsem to musel otočit a pracně ušetřená hodina byla v pr..li :-)
Tak takhle nám to organizátoři VltavaRumu naplánovali. Nevím proč, ale mají nás za favority, tak nás ráno nechají vyspat a startujem až v 10:30 s tím, že v neděli v poledne bysme měli být v cíli :-) No nechme se překvapit, třeba se vyburcujem k enormním výkonům. A kdybyste přažáci nevěděli co dělat v neděli, tak přijďtě povzbudit a na kus řeči http://vltavarun.cz/novinka/19
Čt     13,3 km; 1:02; asfalt, rovinka
         po cyklostezce do Hněvkova a na zpáteční cestě jsem si střihnul pár rychlých rovinek, abych si připomněl jaké to je běhat rychle :-)
    11,1 km; 0:56; asfalt, nastoupáno 163 m
          lehké proběhnutí před VltavaRumem z Kvildy k pramenu Vltavy, nahoru do kopce hezky pomnalu a zpátky trochu svižněji
So+Ne     VltavRun
         15,6 km; 1:01; asfalt, zvlněný profil
         9,9 km; 0:39; asfalt/polní cesta, rovinka
         9,4 km; 0:39; asfalt, zvlněný profil
         tak trochu jiné ultra :-) sice jsem běžel jen asi 35 km ve 3 úsecích, ale zato naplno a téměř beze spánku. Podařilo se nám nejen vyhrát, ale po celou dobu závodu jsme nikoho nepustily do vedení. Skvělý závod, který stojí za samostatný report, tak to budu muset sepsat (nějak se mi ty resty hromadí :-). 
Krev, pot a slzy, ale stálo to za to :-)

Celkem 75 km.


Žádné komentáře:

Okomentovat