středa 6. února 2013

2013 - VI.týden

Po     volno
Út     19 km; 1:35; rovinka
         lehký výklus po cyklostezce
St     20,5 km; 1:44; trail, nastoupáno 552 m
         něco na tom posilování core asi bude, párkrát se mi podařilo na ledu vybalancovat zdánlivě nevyhnutelné rytí držkou v zemi :-)
Čt     18,8 km; 1:34; trail, nastoupáno 494 m
    volno
So     10,1 km; 0:50; rovinka, rozklusání
          4,5 km; 17:07; Welzlování 2013 - Welzlův kros - 1. místo (krátký report, foto)
          1,2 km; rovinka, vyklusání
          myslel jsem že takový krátký "sprint" nikdy nevyhraju, a ejhle stalo se. Sice je to takový malý závod lokálního významu, ale pár mladým chrtům sem to nandal :-)
Ne     23 km; 1:44; asfalt, rovinka
         dnes jsem byl přeměřit trasu plánovaného červnového 1/2maratonu údolím Moravské sázavy (pro zájemce více v propozicích tady)

Celkem 97 km. Zase to není 100 :-(
         

5 komentářů:

  1. Blahopřeju ,že si nechal chrty za sebou.

    OdpovědětVymazat
  2. Začínáš mít přesah i do sprintů, hezkýýý.

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulace k vítězství.
    Toho ledu tam máte fakt hodně. Dneska jsem se byl proběhnout a končil jsem v Zábřehu a je to tam chvilkama jak na zimním stadionu. :-))
    Každopádně ale závidím, že máš kopce takhle blízko u baráku.

    OdpovědětVymazat
  4. Ledu bylo na trati dost, ale byl jsem si to předtím 3x proběhnout, tak jsem věděl kam šlápnout :-) Holt výhoda domácího prostředí :-)

    Kostěji, čím to, že mi vždycky tvůj příspěvek spadne do spamu?

    OdpovědětVymazat
  5. Nevim, používám Maxthon 3 jako prohlížeč a google (blogspot) ho nepodporuje... mohlo by to být tím(?)

    OdpovědětVymazat