úterý 12. února 2013

2013 - VII.týden

Po     volno
Út     20,4 km; 1:43; trail, nastoupáno 492 m
         krásně zasněžený trail, ale sníh přikryl nebzpečný led, takže jsem se dvakrát pěkně natáhnul, naštěstí do měkkého :-)
St     volno
        rodinný výlet zasněženou krajinou a večer sauna
Čt     15,6 km; 1:18; trail, nastoupáno 395 m
         polovina trasy čerstvým těžkým sněhem
     19 km; 1:38; trail, nastoupáno 468 m
          zvířátka už jsou 3 dny bez jídla, krmiči zvěře ještě neprojeli cesty,  zatím si ten svůj okruh prošlapávám sám :-)
So     15,1 km; 1:11; silnice
          dnes jen lehký výklus po silnici Bozéňov a zpět
Ne     21,7 km; 1:47; silnice
          chtěl jsem si dát dnes delší okruh po silnici, počítal jsem tak s 35 km, ale nějak mě začla tahat achilovka či co. Vypadá, že si budu muset dát vynucenou pauzičku :-( Nu což, zajdu si párkrát zaplavat a protáhnu i jiné oudy těla.

Celkem tento týden 92 km.

4 komentáře:

  1. Taky jsem se dneska 2 x natáhla, bohužel na tvrdé silnici, ale dobrý...
    mapo

    OdpovědětVymazat
  2. taky mám pauzu - zlobí kotník a to chci za týden zkusit půlmaraton ve Zlíně.
    Tož ať sme zas zdraví! :-)
    Tom

    PS.
    Mimochodem tohle znáš?: http://www.valasskyhrb.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čau, achilovka to není, ale nějaký natažený sval to bude, dám tento týden pauzu, mažu mastí. O víkendu zkusím trochu vyklusnout a uvidíme.
      Na valšskýhrb už jsem koukal, zajímala mě trasa, ale nic konkrétního jsem nenašel. Letos bych tam už stejně nejel.

      Vymazat
    2. Tak už jsem to našel, asi jsem to prve přehlídnul. Trasa je to taková výklusová pohodička, rozhodně ne tak náročná jako YES!maraton. I když udávají přibližně stejné převýšení, řekl bych že bude spíš menší. Ten hřeben zrovna velkými převýšeními neoplývá, je tam jenom jeden krpál (Vysoká) těsně před otočkou 50km a ten se cestou zpět obíhá po vrstevnici. Většina trasy by měla být po příjemných lesních cestách, část kolem Soláně asfaltová cesta po hřebeni. Ale jak jsem psal, letos už rozhodně ne.

      Vymazat