pondělí 17. února 2014

2014 - VIII. týden

Po     11 km; 0:54; asfalt, rovinka
          na začátek týdne jen lehké vyklusání po cyklostezce k Hněvkovu
Út      volno
St       volno
          dva dny jsem místo večerního proběhnutí fandil našim hokejistům v Soči, bohužel to nestačilo a kluci vypadli před branami finálových bojů
Čt      16 km; 1:17; asfalt, skoro rovinka
          po dlouhé době jsem teď běžel do zpět do Zábřehu přes Nemili kolem hřbitova a změřil mě radar, tak jsem trochu zasprintoval a ukázal mi 23 km/h, příště se musím překonat :-)
     volno
          zase nic :-(
So      22,2 km; 1:49; trail, nastoupáno 585 m
Ne     15,3 km; 1:16; trail, nastoupáno 400 m

Celkem 65 km. 
Žádné extra objemy to teda nejsou. A to nám letošní zima dopřává obzvlášť dobré běhací podmínky. Ale co nadělám, když se nakupí práce a večer už jsem líný vyběhnout do tmy. Pomalu přehodnocuju sezonu ze závodní na turistickou :-) Hlavně se z toho nepotento. Ale bude líp, jaro už tady i když podle kalendáře má ještě čas, dny se natahují a za chvíli mi nebude zase vadit vybíhat večer. 
          
       
       
                   

Žádné komentáře:

Okomentovat