středa 11. září 2013

2013 - XXXVII. týden

Po     20,9 km; 1:47; trail, nastoupáno 648 m
         v březnu jsem napsal jak jsem si vylepšil NB MT310, tak dnešním během se čas prvního takto upraveného páru naplnil, a po nějakých 1150 km a cca 95 hodinách běhání jsou na odpis. Ne že by se v nich nedalo běhat, ale už jsou fakt moc děravé. Ale na to kolik stály vydržely víc než jednou tak drahé MT101, takže výhodná koupě. Koukám ale že se na e-shopech vesměs doprodávají poslední kusy, snad ještě dva páry na zimu seženu :-)
     
Út     volno
         v noci jsem se skoro vůbec nevyspal, celý den jsem byl jak praštěný a na běh nebylo pomyšlení
St     20 km; 1:30; silnice, nastoupáno 298 m
        stupňovaná silniční dvacka začal jsem do kopce na tempu cca 5:30 min/km, a končil rovinkou v tempu cca 3:50 min/km
Čt     volno
         tento týden je to nějak na střídačku :-)
     20,1 km; 1:41; trail, nastoupáno 550 m
         tak léto asi definitivně udělalo pápá, dnes v lehkém podzimním deštíku, v lese se rojí houbaři, o víkendu bych měl taky vyrazit
So     volno
Ne     20 km; 1:31; silnice, nastoupáno 288 m
          časové okno přes celé odpoledne se po ohlášení nečekané návštěvy smrsklo na dvě hodiny, tak jsem si dal silniční kolečko, stejně jako ve středu jen v protisměru

Celkem 80 km. No, mohlo to být horší :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat