pondělí 24. června 2013

2013 - XXVI. týden

Po     volno
         na výletě v ZOO s rodinkou. A od večera zase chčije a chčije, to zas budou v lese bahenní lázně :-) Dnes jsem zaplatil startovné na TMMTR, tak už se z toho nevyvleču.
Út     19,2 km; 1:27; asfalt, mírně do kopce a zpět z kopce
         tak po hicech přišlo období dešťů a já sem dal přednost silnici před blátivými lesními cestami. Celkem se i ochladilo, tak jsem běžel trochu rychleji než jsem chtěl, abych se zahřál :-)
St     volno
Čt     20 km; 1:37; asfalt, nastoupáno 294 m
         po delší době jsem provětral VFF, chtělo by to nové, těchle už mi začínají koukat prsty :-)
    volno
So     25,7 km; 2:11; trail, nastoupáno 791 m
         dnes dvoufázově, ráno jsem naložil malou do krosny a šel s ní na dvě hodiny na výšlap, a odpoledne jsem se ještě pěkně proběhl
Ne     volno
          nestíhám

Celkem 65 km. Červen slabých 319 km. Za první pololetí 2100 km, oproti loňskému roku kdy jsem za celý rok měl 3030, mám náskok asi 600 km, takže spokojenost :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat