pondělí 10. března 2014

2014 - XI. týden

Po     11 km; 0:51; asfalt, rovinka
         tak už je to venku oficiálně - Rungo.cz tým na Vltava Run
         dnes jsem ani neměl běhání v plánu, chtěl jsem ještě doma dodělat nějakou práci, protože zítra budu celý den v Olomouci, ale sotva jsem začal, tak se posrala flashka, na které jsem si to přinesl, tak jsem se nasral a šel to vyklusat :-)
Út     volno
St      16,9 km; 1:21; trail, nastoupáno 409 m
         dnes konečně ve vyletněném outfitu (triko a trenky), v lese ve stínu ještě trochu chládek, ale už to jde. Snad to avizované víkendové ochlazení nebude trvat dlouho.
Čt      10,6 km; 0:48; asfalt/trail, nastoupáno 136 m
          dnes jen rychlovka přes Lupěné směr Jestřebí a pak jsem to stočil do lesa přes kopec zpět do Zábřeha 
     10 km; 0:37:35; asfalt, rovinka
          7,2 km; 0:35; rovinka
          dnes tak trochu závodně, kamarád pro nás uspořádal neoficiální desítku na certifikované trati 1/2 údolím Moravské Sázavy. Vzhledem k tomu, že vlastně rychlost vůbec netrénuju, tak to celkem jde :-) První pětka stejně rychlá jako druhá, takže tempo jsem držel.
So+Ne     volno
          sobota pracovní a v neděli jsem aj chtěl, ale to počasí    

Celkem 56 km.

Žádné komentáře:

Okomentovat